راهکارهای کنترل تردد در بانک ها و موسسات مالی

راهکار کنترل تردد در بانک ها

راهکار کنترل تردد در بانک ها

بانک ها به دلیل دارا بودن  شعبه ها و ساختمانهای تحت پوشش، نسبت به دیگر مجموعه های سازمانی گستردگی و پراکندگی بیشتری دارند و برای ایجاد یک مدیریت متمرکز در سرپرستی ها و مراکز حراست، نیازمند راهکار ویژه می باشند. 

بانک ها عموما دارای ساختمانهای اداری و ستادی و شعبه های پراکنده در سطح کشور می باشند که ادامه به ارائه راهکار مناسب برای هر دو بخش خواهیم پرداخت.

 ویژگی های سامانه متمرکز کنترل تردد بانک ها

طراحی سند راهبردی 

داشتن یک سند راهبردی مدون مهم ترین و اصلی ترین رکن ساماندهی و مدیریت تردد کلیه مراجعین ازجمله پرسنل سازمانی، مهمانها، مشتریان در بخشهای ستادی و مراکز حساس مانند صندوق های امانات و مراکز داده می باشد. اصولا این سند به عنوان یک راهنمای اجرا و بهره برداری پروژه که توسط مدیران حراست، کارشناسان و مشاوران خبره تنظیم می گردد.راهکار کنترل تردد در بانک ها

مدیریت جامع و یکپارچه

برای طراحی، پیاده سازی و اجرای یک سامانه جامع و متمرکز نیازمند ابزارهای نرم افزاری، سخت افزاری، شناساگرهای متعدد و موانع فیزیکی می باشد که نرم افزار کنترل تردد اصلی ترین رکن این سامانه و بخش مدیریت و کنترل فرایندها و سیاست های حفاظتی و امنیتی سازمان که بر اساس سند راهبردی تنظیم شده را به عهد دارد. بخشی از ویژگی های این سامانه به شرح زیر است.
  •  نرم افزار کنترل تردد نسخه سازمانی ویژه بانک ها 
  • قابلیت مدیریت تردد پرسنل، مهمانها و ارباب رجوع، پیمانکاران و غیره در سرپرستی ها و شعب
  • تحت وب و قابلیت دسترسی از تمامی شعب و زیر مجموعه ها
  • بدون نیاز به سرور و یا نسخه کلاینت در شعب 
  • با قابلیت ورود به سامانه به صورت دو مرحله ای با احراز هویت توسط پیامک
  • امکان اهراز هویت پرسنل به صورت چند گانه توسط شناساگر های بایومتریک یا کارتrfid 
  • دارای سطوح متنوع دسترسی برای کاربران
  • امکان مانیتورینگ و گزارش گیری لحظه ای برای مدیران و حراست مرکزی
  • امکان ثبت و مدیریت ترد پرسنل و مهمانها توسط خودرو 
  • امکان کنترل و مدیریت مراکز خزانه و صندوق های امانات در سرپرستی ها و شعبه ها